A MOL Bubiról | Regisztráció és belépés | Használat | MOL Bubi díjtermékek és vásárlás | Ha gond adódna | Új díjszabás | Ászf
A MOL Bubi a BKK közösségi közlekedési szolgáltatása, amely az év minden napján 0–24 óráig igénybe vehető, környezettudatos és gyors választás a városi közlekedéshez. A közbringarendszer ügyfelek által használható része a MOL Bubi applikáció, a 190 gyűjtőállomás, a 2260 kerékpár, a szolgáltatási terület közúthálózata, a BudapestGO applikáció és a BKK Ügyfélszolgálata. A közösségi kerékpárok rendelkezésre állását és a szolgáltatás minőségét a BKK szolgáltatási szerződései garantálják.
Töltsd le a MOL Bubi applikációt, regisztrálj, és a neked megfelelő díjtermék kiválasztása után már utazhatsz is. Az applikáció segítségével könnyen felveheted az almazöld bringákat a 180 gyűjtőállomás egyikén. Érvényes bérlettel az utazás első 30 perce minden egyes alkalommal díjmentes. 30 percet meghaladó folyamatos használat esetén külön használati díjat kell fizetned, melynek összege 40 forint/perc.
A MOL Bubi közbringa-szolgáltatást havi vagy éves MOL Bubi bérlettel vagy percalapú használati díjjal veheted igénybe. Kerékpárt a MOL Bubi applikáció segítségével lehet felvenni. A percalapú használati díj összege 40 forint/perc. Ha barátokkal vagy ismerősökkel együtt utaznál, egyidejűleg akár két kerékpárt is felvehetsz. A 30 percen túli folyamatos használatért külön használati díjat kell fizetni, melynek összege 40 forint/perc.
A MOL Bubi használatáról további infókat a Hogyan működik? menüpontban olvashatsz.
Nem kötelező. A díjtermékvásárlást a regisztrációs folyamatot követően bármikor elindíthatod.
A MOL Bubi applikációban és a honlapon a Bejelentkezés menüpontban tudsz igényelni új PIN-kódot, melyet automatikusan küldünk SMS-ben, a regisztrációkor megadott telefonszámra. Elfelejtett PIN-kód esetén segítséget kérhetsz továbbá a BKK Központi Ügyfélszolgálatán és a BKK telefonos ügyfélszolgálatán keresztül a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon.
A kerékpárokat csak a MOL Bubi applikációval használhatod, amelyet a Google Play, az Apple Store, illetve a Huawei appgalleryből is letölthetsz. A bringákat az applikációban található QR-kód-olvasóval vagy a kerékpáron – a hátsó sárvédő tetején és a nyeregvázcsövön – található 6 jegyű sorszám beírásával tudod felvenni.
Az okoslakat a MOL Bubi kerékpárok hátulján, a nyeregvázcső alatt található szerkezet, amely a biciklik felvételéért és leadásáért felel. Felvételnél az okoslakat hangos kattanással automatikusan nyílik. A kerékpár lezárásához, illetve parkoltatásához a lakat kék gombját szükséges ütközésig lenyomnod. Fontos! Ha parkolni szeretnél a kerékpárral, azt mindenképpen jelezd az applikációban, még mielőtt a lakat gombját lenyomod.
Amennyiben nem sikerült a QR-kódot beolvasni, írd be a felvenni kívánt kerékpár 6 jegyű sorszámát az applikációba. Figyelem! Csak akkor indítsd el a kerékpár felvételét, ha azonnal használni is akarod, hiszen az okoslakat automatikusan kinyílik, és azonnal elkezdődik a használati idő számlálása.
Ha egyik lehetőség sem működik, akkor az a kerékpár nem használható (ennek oka legtöbbször az előző ügyfél által leadott hibajelentés). Kérjük, hogy ilyenkor jelezd a hibát a MOL Bubi applikáció Hibát észleltél? menüpontjában, vagy a BKK telefonos ügyfélszolgálatán keresztül a hét minden napján 6 és 24 óra között a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon.
A kerékpárokat bármelyik gyűjtőállomáson és azokon kívül is felveheted. A gyűjtőállomások és a gyűjtőállomáson kívül lezárt kerékpárok pontos helyét valós időben a MOL Bubi appban a weboldal térképén láthatod. Kérjük, a felvett kerékpárt mindenképpen az egyik MOL Bubi gyűjtőállomáson add vissza. Ha nem ott adod le, 5000 forint állomáson kívüli lezárási felárat számítunk fel.
A MOL Bubi appban az állomáson kívül lezárt kerékpárokat zöld jelölőben lévő, fehérkörös pontok jelölik. Ezeket a bringákat ugyanúgy tudod felvenni, mint a gyűjtőállomáson: vagy olvasd be a MOL Bubi kerékpár QR-kódját az applikáció segítségével, vagy írd be a bicaj sorszámát, és a lakat feloldását követően már használhatod is.
A gyűjtőállomáson lévő kerékpárokat zöld jelölőben lévő, piroskörös pontok jelölik az elérhető kerékpárok számával együtt. Szürke jelölőt látsz, ha éppen nincs felvehető kerékpár a gyűjtőállomáson.
Kerékpárt visszaadni és a használatát befejezni a városszerte található 180 gyűjtőállomásnál tudod úgy, hogy a bringák hátulján található okoslakat kék gombját ütközésig lenyomod. Sípszó jelzi, ha a lakat sikeresen lezárult, és az applikációban is megjelenik az utazás befejezésének időpontja. A korábbi utazásaidat a Használati előzmények menüpontban követheted nyomon.
Amennyiben az okoslakat nem záródik le, először próbáld megmozgatni a kerékpár hátsó kerekét, mert lehetséges, hogy egy küllőben akadt meg a zár. Ezt követően az alkalmazásban nyomj rá a „Lakat újranyitása” gombra. Ha ezt követően sem nyílik, óvatosan mozgasd meg picit, és az előző lépéseket megismételve próbáld újra kinyitni a lakatot. Érdemes lehet a lakat nyitását kézzel is segíteni. Ha ezután sem sikerülne lezárnod a lakatot, hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között hívd a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon. Ha éjszaka, 0 és 6 óra között tapasztalsz ilyen hibát, kérjük, hogy használd a MOL Bubi alkalmazás „Hibát észleltél?” menüpontját.
Amennyiben az okoslakat nem nyílik, hiába jelez sikeres felvételt az applikáció, először mozgasd meg a kerékpár hátsó kerekét, mert lehetséges, hogy egy küllőben akadt meg a zár. Ha ezután sem nyílik ki az okoslakat, hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között hívd a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon. Ha éjszaka, 0 és 6 óra között tapasztalsz ilyen hibát, kérjük, hogy használd a MOL Bubi alkalmazás „Hibát észleltél?” menüpontját.
A kerékpár hátulján, a támvillán (a nyereg alatt, a nyeregvázcső mögött), a hátsó sárvédő első részénél találod az okoslakat kék gombját.
A MOL Bubi közbringa-szolgáltatást a 16. életévét betöltött személy veheti igénybe.
A telefonodat a telefontartó jobb oldalán található rögzítőcsavarral tudod rögzíteni. Lazítsd ki a rögzítőcsavart, tedd a tartóba a telefonodat, majd szorítsd meg a csavart. A telefontartót mindenki a saját felelősségére használhatja. Figyelem! Tartósan göröngyös burkolaton – különösen macskaköves úton – a telefontartó rögzítőcsavarja kilazulhat. Felhívjuk figyelmedet, hogy kerékpározás közben tilos kézben tartott mobiltelefont használni!
Ha barátokkal vagy ismerősökkel együtt vennéd igénybe a szolgáltatást, egyidejűleg két kerékpárt vehetsz fel.
MOL Bubi bérlettel a 30 percen túli folyamatos használatért külön használati díjat kell fizetni, melynek összege 40 forint/perc.
A kerékpárt bármelyik MOL Bubi gyűjtőállomáson visszaadhatod, nem szükséges a felvétel pontjára visszavinned. A MOL Bubi gyűjtőállomások helyszíneit az applikációban vagy a honlapon, a Térkép menüpontban találod. Ha nem MOL Bubi gyűjtőállomáson adod le a kerékpárt, akkor 5000 forint állomáson kívüli lezárási felárat kell fizetned.
Ha nincs szabad dokkolóállás, a kerékpárt a gyűjtőállomás területén belül – a MOL Bubi terminál mellett, a vonallal jelzett területen – támaszd ki, és az okoslakat lezárásával fejezd be a használatot.
A kerékpárok rendelkezésre állását (a szolgáltatási területen belüli újraelosztásukat) a BKK garantálja: a háttérrendszer automatikusan jelzi, ha azt érzékeli, hogy valamelyik gyűjtőállomás üres. A háttérrendszerrel összhangban logisztikai csapatunk a nap 24 órájában mozgatja a kerékpárokat, hogy lehetőleg egyik gyűjtőállomás se legyen üres. Ha ennek ellenére sem találsz kerékpárt a gyűjtőállomáson, kérjük, sétálj át egy másik, a közelben található gyűjtőállomásra. Indulás előtt könnyen ellenőrizheted az applikációban, illetve a honlap Térkép menüpontjában is, hogy egy adott gyűjtőállomáson éppen hány kerékpár található.
Igen, az okoslakat segítségével a MOL Bubi gyűjtőállomáson kívül is tudsz parkolni a bringával. Ameddig a MOL Bubival parkolsz, az beleszámít a használati időbe, tehát a parkolás idején is pörög a használatidíj-számláló. Bérletnél ez azt jelenti, hogy a 30 percet meghaladó folyamatos használat esetén külön használati díjat kell fizetned, amelynek összege 40 forint / perc.
Ha parkolni szeretnél, először is az applikációban nyomd meg a parkolás gombot, majd ezt követően zárd le az okoslakatot, a gombját ütközésig nyomva. Ha befejezted a parkolást, nyomd meg az applikációban a használat befejezése gombot, és az okoslakat automatikusan kinyílik. A parkolásról nézd meg ezt a videót.
A kerékpárok háromsebességes agyváltóval rendelkeznek. A markolatváltó a kormány jobb oldalán található. A sebességváltás helyes módja az autókban megszokott kézi sebességváltáséhoz hasonló: váltás közben a pedálozást szüneteltetned kell. Pedálozás közben nem működik a sebességváltás.
A kerékpár biztonságos kitámasztása után oldd ki a nyeregvázcső tetején található gyorszárat, majd rögzítsd a nyerget a neked megfelelő magasságban.
Az applikációban másodpercre pontosan tudod követni, hogy az aktuális utazásod mennyi ideje tart.
Miután bejelentkeztél a fiókodba, az applikációban és a honlap Használati előzmény menüpontjában nyomon követheted a korábbi utazásaidat.
A MOL Bubi bringát az applikációban vagy a honlap Térkép menüpontjában látható bármelyik gyűjtőállomáson leadhatod. Amennyiben mégis a gyűjtőállomáson kívül adod le a kerékpárt, 5000 forint állomáson kívüli lezárási felárat kell fizetned.
A MOL Bubi szolgáltatást kizárólag a MOL Bubi applikációval veheted igénybe.
A használat időtartama alatt a parkolás ideje nincs korlátozva.
De ne feledd! Amikor a MOL Bubival parkolsz, az beleszámít a használat idejébe, tehát a parkolási idő alatt is pörög a díjszámláló. Figyelem! Egyidejűleg maximum két óráig veheted igénybe a szolgáltatást.
A MOL Bubi szolgáltatást havi és éves MOL Bubi bérlettel, valamint percalapú használati díjjal veheted igénybe. Részletesebb információt a honlapon, a Díjszabás menüpontban találhatsz.
A díjtermékeket a MOL Bubi applikációban, illetve a MOL Bubi honlapján tudod – a regisztrációt követően – bankkártyával megvásárolni. Személyes vásárlásra nincs lehetőség.
MOL Bubi havi-, illetve éves bérletet csak magyarországi lakcímmel rendelkező ügyfelek vásárolhatnak. Amennyiben nem rendelkezel ilyennel, a percalapú használat elérhető.
A MOL Bubi díjtermékeket kizárólag bankkártyával lehet megvásárolni. Fizetéshez a Felhasználói fiókban szükséges megadnod a használni kívánt bankkártya adatait. A rendszer által elfogadott kártyatípusokat a MOL Bubi ÁSZF 3. sz. melléklete tartalmazza.
A MOL Bubi háttérrendszere minden díjtermékvásárlásról, illetve használati díjjal járó utazásról automatikusan e-számlát küld a Felhasználói fiókban megadott e-mail-címre. A díjtermékvásárlásról azonnal, míg a használati díjak elszámolásáról napi szinten összesítve, a rá következő nap elején készül számla. A BKK Zrt.-nek nem áll módjában papíralapú számlát kiállítani.
Igen, kérheted. Vedd figyelembe azonban, hogy a BKK a MOL Bubi szolgáltatás díjtermékeiről e-számlát állít ki, amelyet a regisztrációkor megadott e-mail-címre küld el.
Amennyiben a Felhasználó egy jogi személy nevére kéri az e-számla kiállítását, úgy az e-számla továbbítása a Felhasználó felelőssége a jogi személy hivatalos e-számla-fogadó e-mail-címére. Kérjük, „céges számlához” a jogi személy saját adószámát add meg, tehát semmiképpen NE a csoportos adószámát (CSASZ-t, amelynek a középső számjegye 5).
Kizárólag a termékről lehet cégnévre számlát kérni, az esetleges használati díjat mindig a magánszemély nevére állítjuk ki.
Amennyiben a percalapú használatot választod, vagy kupont szeretnél beváltani, akkor az első használatkor 120 forint bankkártya-regisztrációs díjat kell fizetned. Ez azért szükséges, hogy a fizetési rendszer ellenőrizhesse, valósak-e a bankkártyaadataid. A bankkártya-regisztrációs díj tartalmazza a kártyaregisztrációt követő legelső utazásod első 3 percének díját, tehát a percalapú használati díj fizetése csak ezt követően – a harmadik perc után – kezdődik. Amennyiben nem használod ki ezt a lehetőséget a fizetést követő kerékpározásnál elveszik a kedvezmény.
Ha másik bankkártyával szeretnéd használni a MOL Bubit, akkor az újonnan rögzített bankkártya első használatakor is szükséges megfizetned a bankkártya-regisztrációs díjat.
MOL Bubi bérlet vásárlásakor alapesetben nem kell bankkártya-regisztrációs díjat fizetned. Akkor azonban kell, ha a MOL Bubi bérlet érvényességi ideje alatt lejárna a bankkártyád érvényessége. A rendszer használatához szükséges az új bankkártyád adatait rögzíteni a fiókodban, és a rendszer ekkor – tehát az új bankkártya rögzítése esetén – számlázza ki a bankkártya-regisztrációs díjat, amelynek összege egyszeri 120 forint, és tartalmazza a kártyaregisztrációt követő legelső utazásod első 3 percének díját. Bérlet vásárlásakor a fizetést követő első alkalommal tehát 33 percig díjmentesen tekerhetsz. Amennyiben nem használod ki ezt a lehetőséget, akkor a kedvezmény elveszik.
Érvényes MOL Bubi bérlettel a szolgáltatás az első 30 percben minden egyes alkalommal díjmentes. 30 percen túli folyamatos használat esetén kell fizetned külön használati díjat is, melynek összege 40 forint / perc. Havi- vagy éves bérlettel 2 kerékpárt vehetsz fel egy időben, mindkettő használata az első 30 percben díjmentes.
Érvényes bérlettel a MOL Bubi szolgáltatás használata az első 30 percben minden egyes alkalommal díjmentes. 30 percen túli folyamatos használat esetén kell fizetni külön használati díjat is, melynek összege 40 forint/perc. Percalapú használatkor minden megkezdett perc után 40 forint/perc használati díjat kell fizetned.
Díjtermékvásárlás (MOL Bubi havibérlet, éves bérlet és a percalapú használathoz kapcsolódó bankkártya-regisztrációs díj) esetén azonnal, míg a használati díjaknál napi szinten összesítve, a következő nap elején terhelik meg a bankkártyádat.
A bankkártyaadatokat az OTP Mobil Kft. (Cg. 01-09-174466; székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17–19.; a továbbiakban: Simple) tárolja és kezeli az Adatkezelési tájékoztatója https://simplepay.hu/wp-content/uploads/2021/01/SimplePay_b2c_adatkezelesi_tajekoztato_hun_20210114.pdf alapján. A BKK Zrt. nem tárol bankkártyaadatokat, és azokat nem kezeli. A bankkártya mentésével hozzájárulsz ahhoz, hogy a Simple a kártyaadatokat elmentse, továbbá elfogadod az OTP Bank Adatkezelési tájékoztatóját. Amennyiben a kártyád adatait törölnéd, azt a jelen Tájékoztató szerinti elérhetőségeken megteheted. A Simple által generált azonosító kód elküldésével jelezzük a banknak a bankkártya adatok törlésére vonatkozó igényedet, és a továbbiakban a Simple a saját eljárásrendje és a fentiekben hivatkozott adatkezelési tájékoztatója alapján gondoskodik a szükséges intézkedések megtételéről. Törlési igényed kapcsán a Simple felé a törlendő kártya azonosításához szükséges kártyaazonosító kódon kívül más személyes adatot nem továbbítunk.
Igen, megteheted. Érvényes bérlettel ugyanis az utazás első 30 perce minden egyes alkalommal díjmentes. Amennyiben a kerékpárt 30 percen belül valamelyik gyűjtőállomáson visszaadod, majd ott rögtön egy másikat veszel fel, a díjmentes 30 perced újraindul. Figyelem! Ha ugyanazt a kerékpárt vennéd fel újra, amelyiket leadtad, várnod kell, amíg a háttérrendszerben frissül az adott kerékpár státusza. Egyidejűleg több (legfeljebb kettő) kerékpár leadása és felvétele esetén ez akár percekig is tarthat.
Ha fedezethiány miatt nem sikerül a díjak terhelése, a Felhasználói fiókod inaktívvá válik. Ez azt jelenti, hogy mindaddig, amíg nem egyenlíted ki a fennálló tartozásodat, nem lehetséges további kerékpár(oka)t felvenned. Esetleges tartozásodat a MOL Bubi weboldalán vagy az alkalmazásban, bejelentkezés után a „Jegyvásárlás” menüpontban bankkártyával tudod kiegyenlíteni. Figyelem! A MOL Bubi fiókodhoz azt a bankkártyát rendeljük hozzá, amelyikkel a tartozásod összegét befizetted.
Kérjük, ellenőrizd a tranzakció során megadott adataid helyességét. Amennyiben minden adatot helyesen adtál meg, a visszautasítás okának kivizsgálása érdekében lépj kapcsolatba a kártyakibocsátó bankoddal vagy az OTP Mobil ügyfélszolgálatával.
Ha továbbra sem sikerül regisztrálnod a bankkártyádat, azt javasoljuk, hogy próbáld meg másik kártyával.
A MOL Bubi applikációban vagy a MOL Bubi honlapján, a fiókodba lépve, az aktuális havibérletedre kattintva mondhatod le a bérlet automatikus meghosszabbítását legalább egy nappal a bérlet érvényességének lejárta előtt. Ha ezt nem teszed meg, akkor a meglévő havibérleted lejáratát követően a rendszer a regisztrációkor megadott bankkártyádról levonja az új havibérlet árát, és az megjelenik a fiókodban.
A bérletek érvényességi ideje a MOL Bubi havibérletnél a vásárlás idejétől (óra, perc) számított 1 hónap (31 nap), a MOL Bubi éves bérlet 12 hónap elteltével jár le. A bérlet érvényességét ellenőrizheted a MOL Bubi applikációban vagy a Felhasználói fiókodban, a honlapon.
Amennyiben a bérlet érvényességi ideje lejár, MOL Bubi havibérlet esetén a rendszer automatikusan megújítja és hozzáadja az új MOL Bubi havibérletet a Felhasználói fiókhoz. Éves MOL Bubi bérletnél a rendszer nem újítja meg automatikusan a bérletet. Figyelem! Ilyen esetben a további használat új bérlet vásárlásáig percalapú használattal történik.
Ha csak alkalmanként vennéd igénybe a MOL Bubi szolgáltatást, válaszd a percalapú használatot, és a regisztrációt követően 40 Ft/perc díjért tekerhetsz. A bankkártya regisztrálásakor kifizetett egyszeri 120 Ft-os bankkártya-regisztrációs díj tartalmazza az első 3 perc utazást. Ha rendszeresen használnád a szolgáltatást, akkor a bérlettermékeink közül érdemes választanod. Havibérlettel vagy éves bérlettel minden megkezdett utazás első 30 perce díjmentes, 30 percen túli folyamatos használat esetén kell fizetned külön használati díjat is, melynek összege 40 forint/perc.
A bérletek érvényességi ideje a MOL Bubi havibérletnél a vásárlás idejétől (óra, perc) számított 1 hónap (31 nap). A bérletek érvényességi ideje a MOL Bubi havibérletnél a vásárlás idejétől számított 1 hónap (30 nap), a MOL Bubi éves bérlet esetén 12 hónap elteltével jár le. A bérlet érvényességét ellenőrizheted a MOL Bubi applikációban vagy a honlapon, a Felhasználói fiókodban.
Ha a bérlet érvényességi ideje lejár, a MOL Bubi havibérletet a rendszer automatikusan megújítja, és hozzáadja az új MOL Bubi havibérletet a Felhasználói fiókhoz. Éves MOL Bubi bérlet esetén a rendszer nem újítja meg automatikusan 12 hónap után a bérletet. Figyelem! Új bérlet vásárlásáig a bringát percalapú fizetéssel használhatod.
Amennyiben fedezethiány miatt nem sikerül levonnia a rendszernek a bankkártyáról a havibérlet árát, úgy automatikusan percalapú használtra vált. Ebben az esetben új kártya regisztrálása vagy fedezet feltöltése esetén is a felhasználó felelőssége, hogy új terméket vásároljon.
Ha a céged dolgozóinak szeretnél havi vagy éves MOL Bubi bérletet vásárolni, vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail-címen!
Ha csak alkalmanként vennéd igénybe a MOL Bubi szolgáltatását, válaszd a Percalapú használatot, és a regisztrációt követően 40 forint/perc díjért utazhatsz. A bankkártya regisztrálásakor kifizetett egyszeri 120 forintos bankkártya-regisztrációs díj tartalmazza az első 3 perc utazást. Ha rendszeresen használnád a MOL Bubi bringát, akkor a bérleteink közül érdemes választanod. Havibérlettel vagy éves bérlettel minden megkezdett utazás első 30 perce díjmentes, 30 percen túli folyamatos használat esetén kell fizetned külön használati díjat is, melynek összege 40 forint/perc.
Az adataidat megváltoztathatod az applikációban vagy a MOL Bubi honlapján a bejelentkezésedet követően. A regisztrációkor megadott telefonszám változtatásához hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon, vagy írj a [email protected] e-mail-címre.
A bejelentkezéshez szükséges PIN-kódot SMS-ben küldjük el a regisztrációkor megadott telefonszámodra. Ha elfelejtetted, új PIN-kódot tudsz igényelni az applikáción vagy a honlapon keresztül is. Ha az új PIN-kóddal sem enged belépni a rendszer, kérjük, hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon.
Kérjük, hogy hibát, illetve panaszt a honlapon a Felhasználói fiókodba lépve menüpontban jelents. Ezenkívül lehetőséged van hibabejelentésre a BKK Ügyfélközpontjaiban, a BKK Telefonos Ügyfélszolgálatán a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon, illetve a [email protected] vagy a [email protected] e-mail-címen. A MOL Bubi applikációban leadott hibákra a BKK nem minden esetben ad választ.
Amennyiben kérdésed van, kérjük, hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon. Személyes segítségnyújtásért a BKK ügyfélközpontok munkatársaihoz fordulhatsz, illetve írj nekünk a [email protected] vagy a [email protected] e-mail-címre.
Az írásban, telefonon vagy személyesen jelzett panaszra – a Fogyasztóvédelmi törvény előírásainak megfelelően – 30 napon belül köteles válaszolni a BKK ügyfélszolgálata.
Sikertelen pénzügyi tranzakció esetén, kérjük, ellenőrizd a tranzakció során megadott adataid helyességét. Amennyiben minden adatot helyesen adtál meg, a visszautasítás okának kivizsgálása érdekében lépj kapcsolatba a kártyakibocsátó bankoddal.
Fontos! Használati díjak fizetése és havibérlet-megújítás esetén automatikusan történik a bankkártya terhelése, ezért a bankkártyát tokenizálva tároljuk. Kérjük, gondoskodj arról, hogy a szükséges fedezet mindig a rendelkezésedre álljon.
Bővebb információkért lépj kapcsolatba a kártyakibocsátó bankoddal vagy az OTP Mobil ügyfélszolgálatával.
Kérjük, hogy a meghibásodott kerékpárt vidd a hozzád legközelebbi MOL Bubi gyűjtőállomásra, és jelentsd be a hibát a MOL Bubi applikáció „Hibát észleltél?” menüpontjában, vagy mondd el a BKK telefonos ügyfélszolgálatának hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon. Ezeken kívül, kérjük, fordítsd meg a nyerget, jelezve a többieknek, hogy az adott kerékpár hibás. Amennyiben a kerékpár olyan mértékben megsérül, hogy nem lehet visszavinni a legközelebbi gyűjtőállomásra, akkor is jelentsd a hibát a BKK telefonos ügyfélszolgálatának; ők tájékoztatnak arról, hogy mit kell tenned.
Kérjük, hogy a defektes kerékpárt vidd a legközelebbi MOL Bubi gyűjtőállomásra, és jelentsd be a MOL Bubi applikáció „Hibát észleltél?” menüpontjában, vagy hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon. Ezeken kívül, kérjük, fordítsd meg a nyerget, jelezve a többieknek, hogy az adott kerékpár hibás.
A kerékpárért a használat teljes időtartama alatt a felhasználó a felelős. A kerékpárlopást jelentsd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatán a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon, vagy a MOL Bubi alkalmazás „Hibát észleltél?” menüpontjában.
A BKK a MOL Bubi közbringa-szolgáltatást igénybe vevőkre nem köt általános utas- vagy baleset-biztosítást. Ugyanez igaz a harmadik félnek okozott károkkal kapcsolatos felelősségbiztosításra. Ha szükségesnek tartod, azt javasoljuk, köss egyéni biztosítást. A legtöbb bankkártyához kapcsolódik valamilyen típusú biztosítás, illetve a háztartási biztosítások is tartalmaznak felelősségbiztosítást. A Felhasználó más módon is biztosított lehet, ha bármelyik klubtagsága biztosítási díjat is tartalmaz (pl. ha tagja a Magyar Kerékpárosklubnak, ahol a megfelelő tagsági díj befizetési dátumát követő hónap 1. napjától él a biztosítása a közlekedési káreseményekre, valamint rendelkezik károkozói felelősségbiztosítással is).
Hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon, vagy keresd fel személyesen bármelyik BKK-ügyfélközpontot.
Kérjük, regisztrálj újra a helyes telefonszámmal, a folytatáshoz szükséges PIN-kódot a megadott telefonszámra küldjük.
Hívd hétfőtől vasárnapig 6 és 24 óra között a BKK telefonos ügyfélszolgálatát a +36 1 3 255 255-ös telefonszámon, vagy keresd fel személyesen bármelyik BKK-ügyfélközpontot.
MOL Bubi bérleteket kizárólag magyarországi lakcímmel lehet igénybe venni. Amennyiben külföldi lakcímet adtál meg, ez a lehetőség inaktív marad számodra!
A virtuális bérlet beváltását a weboldalon vagy az alkalmazáson keresztül a Fiókom/Kuponok menüpont alatt tudod beváltani. Fontos! Amennyiben még nincs a MOL Bubi fiókodhoz bankkártya rendelve, úgy a beváltás előtt szükséges elvégezned a 120 forintos bankkártya-regisztrációt. Figyelem! A virtuális bérlet felülírja az aktuális termékedet, tehát csak akkor váltsd be a kupont, ha az aktuális terméked már lejárt.
Írj egy e-mailt a [email protected] címre, melyben tüntesd fel a kapott kódot, illetve a rendszerünkben regisztrált telefonszámodat!
A kerékpáron hagyott személyes tárgyakért a BKK Zrt. nem vállal felelősséget. A kerékpáron vagy MOL Bubi gyűjtőállomáson talált tárgyat a Ptk. 5:55 § (1) bekezdésében foglaltak szerint a megtalálás helye szerint illetékes jegyzőnek adhatod át.
Folyamatosan bővítjük a MOL Bubi szolgáltatási területét, fejlesztjük a MOL Bubi közbringa-szolgáltatást, újabb gyűjtőállomásokat létesítünk, valamint további több száz kerékpár forgalomba állításával nő majd az eszközpark.
2022-ben 500 új bicikli állt forgalomba, legutóbb október elején 200 új kerékpárral nőtt az állomány, így mára mintegy 2260 közbringa áll rendelkezésre. Jelenleg 190 gyűjtőállomáson lehet felvenni és leadni a kerékpárokat. 2023-ban tovább bővül a MOL Bubi szolgáltatási területe, több száz kerékpárral nő az eszközpar, ennek megfelelően változik a rendszer használati díja is.
Amennyiben január 19. előtt vásároltál éves vagy havibérletet, akkor a bérletért még a régi díjszabás szerinti árat fizetted. De amint lejár a terméked, már a megújult árakkal tudod igénybe venni a közbringa-szolgáltatást. Fontos! A 40 forintos percdíj, illetve a 120 forintos bankkártya-regisztrációs díj január 19. után az összes felhasználóra érvényes, így azokra is, akik már rendelkeznek bérlettel.
Nem, mert a rendszer nem engedi, hogy aktív bérlet mellé másik bérletterméket vásárolj. Amennyiben át szeretnél váltani MOL Bubi éves bérletre, kérjük, mondd le a MOL Bubi havibérleted automatikus megújítását, és annak lejárta után vedd meg az éves MOL Bubi bérletet.
A MOL Bubi mindenkori díjszabása a MOL Bubi ÁSZF 2. sz. mellékletében található, ahol részletes leírást találsz a termékekről és a használati díjakról. A MOL Bubi ÁSZF-et itt éred el. A MOL Bubi díjszabása menüpontban is tájékozódhatsz.